/Files/images/a/Уповноважена особа.jpg

ПОРЯДОК

реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в гімназії «ГАРМОНІЯ»

Загальні питання

1.Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)».

2.Цей Порядок визначає процедуру реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі.

Реагування на доведені випадки булінгу

1.На основі рішення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування), яка кваліфікувала випадок як булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять систематичний характер, керівник закладу:

- повідомляє уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;

- забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування) (далі – Заходи).

2.Заходи здійснює соціальний педагог у взаємодії з практичним психологом закладу освіти та затверджуються директором.

3.З метою виконання Заходів можна запроваджувати консультаційні години у практичного психолога і соціального педагога, створювати скриньки довіри, оприлюднювати телефони довіри.

ПОРЯДОК

подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв

про випадки булінгу (цькуванню) в закладі освіти

Загальні питання

1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)».

2. Цей Порядок визначає процедуру подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькуванню) у навчальному закладі.

3.Заявниками можуть бути здобувачі освіти, їх батьки/законні представники, працівники та педагогічні працівники закладу та інші особи.

4. Заявник забезпечує достовірність та повноту наданої інформації.

5. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:

Булінг (цькування) – діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

Типовими ознаками булінгу (цькування) є:

Ø систематичність (повторюваність) діяння – вчинення різних формах насильства (фізичного, економічного, психологічного, сексуального, в тому числі за допомогою засобів електронної комунікації), двічі і більше разів стосовно однієї і тієї ж особи;

Ø наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності);

Ø умисні дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страху, тривоги, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого;

Ø дисбаланс (нерівність) сил – різниця у фізичному розвитку кривдника та потерпілого, рівні соціально-психологічної адаптованості, комунікаційних навичок, соціальному статусі, стані здоров’я (наявність інвалідності чи особливих освітніх потреб), ментальному розвитку тощо;

Ø відсутність розкаяння у кривдника.

/Files/images/a/ДСЯО.png

ПОЛОЖЕННЯ

про академічну доброчесність учасників освітнього процесу

гімназії «ГАРМОНІЯ»

міста Сєвєродонецька Луганської області

І. Загальні положення

1.1. Положення про академічну доброчесність гімназії «ГАРМОНІЯ» міста Сєвєродонецька Сєвєродонецького району Луганської області (далі -Положення) є внутрішнім підзаконним нормативним актом, який спрямований на забезпечення якісних освітніх послуг наданих здобувачам освіти, додержання моральних, правових, етичних норм поведінки всіма учасниками освітнього процесу школи.

1.2. Положення розроблено на основі Конституції України, Конвенції ООН «Про права дитини», законів України «Про освіту», «Про запобігання корупції», «Про авторські та суміжні права», статуту гімназії «ГАРМОНІЯ», правил внутрішнього розпорядку та інших нормативно-правових актів чинного законодавства України

ІІ. Принципи, норми етики та забезпечення академічноїдоброчесності

2.1. Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання, попередження порушень освітнього процесу.

2.2. Порушеннями академічної доброчесності згідно ст.42 п. 4 Закону України «Про освіту» вважається:

  • Академічний плагіат– оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства.
  • Самоплагіат- оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових.
  • Фабрикація– вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях.
  • Фальсифікація– свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень.
  • Списування– виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації (шпаргалки, мікронавушники, телефони, планшети, тощо), крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання, а також повторне використання раніше виконаної іншою особою письмової роботи (лабораторної, контрольної, самостійної, індивідуальної, тощо).
  • Обман– надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування.
  • Хабарництво– надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального чи нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі.
  • Зловживання впливом– пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоди особі, яка пропонує чи обіцяє (погоджується) за таку вигоду або за надання такої вигоди третій особі вплинути на прийняття рішення особою, уповноваженою на виконання функцій держави.
  • Необ’єктивне оцінювання– свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти.

Положення

про внутрішню систему забезпечення якості освіти

гімназії «ГАРМОНІЯ»

міста Сєвєродонецька Луганської області

РОЗДІЛИ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВНУТРІШНЮ СИСТЕМУ

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

І. Загальні положення

ІІ. Структура внутрішньої системи забезпечення якості освіти в навчальному закладі

ІІІ. Політика та процедури забезпечення якості освіти

ІV. Система та механізми забезпечення академічної доброчесності

V. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти

VI. Критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників

VII. Критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти

VIII. Механізми реалізації внутрішньої системи забезпечення якості освіти

І. Загальні положення

Внутрішня система забезпечення якості освітньої діяльності та якості загальної середньої освіти (далі – внутрішня система забезпечення якості) інтегрована в загальну систему управління якістю гімназії «ГАРМОНІЯ» міста Сєвєродонецька Сєвєродонецького району Луганської області (далі - навчальний заклад). Вона має гарантувати якість освітньої діяльності і забезпечувати стабільне виконання нею вимог чинного законодавства, державних та галузевих стандартівосвіти.

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в гімназії «ГАРМОНІЯ» міста Сєвєродонецька Сєвєродонецького району Луганської області

розроблено на підставі:

• Законів України «Про освіту» (стаття 41. Система забезпечення якості освіти); «Про загальну середню освіту»;

• розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»;

• ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги;

• ДСТУ ISO 9000:2015 Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів;

• наказу Міністерства освіти і науки України від 09.01.2019 № 17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти».

Внутрішні чинники забезпечення якості загальної середньої освіти будемо розглядати як:

• якість основних умов освітнього процесу;

• якість реалізації освітнього процесу;

• якість результатів освітнього процесу.

Забезпечення якості загальної середньої освіти закладу повинні відповідати Державним стандартам відповідних рівнів, що є пріоритетом та спільною метою освітньої діяльності всіх її учасників.

Положення регламентує зміст і порядок забезпечення якості освіти для здобувачів загальної середньої освіти за такими напрямками:

• освітнє середовище;

• система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти;

• система педагогічної діяльності;

• система управлінської діяльності.

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти погоджується педагогічною радою, яка має право вносити в нього зміни та доповнення і затверджується керівником закладу.

Внутрішня система забезпечення якості загальної середньої освіти у школі базується на таких принципах:

· Автономія закладу освіти.

· Дитиноцентризм.

· Гнучкість і адаптивність.

· Постійне вдосконалення.

· Демократизм.

· Вплив зовнішніх чинників.

· Академічна доброчесність.

· Цілісність системи управління якістю.

· Компетентнісний підхід до формування мети, змісту та результатів навчання.

· Практична спрямованость освітнього процесу.

· Сприяння системи внутрішнього моніторингу підвищенню якості освіти в школі.

· Активна участь усіх працівників навчального закладу у реалізації стандартів із забезпечення якості освіти.

§ Принцип процесного підходу, що розглядає діяльність як сукупність освітніх процесів, які спрямовані на реалізацію визначених стратегічних цілей, при цьому управління якістю освітніх послуг реалізується через функції планування, організації, мотивації та контролю.

§ Принцип цілісності, який вимагає єдності впливів освітньої діяльності, їх підпорядкованості, визначеній меті якості освітнього процесу.

§ Принцип безперервності, що свідчить про необхідність постійної реалізації суб’єктами освітньої діяльності на різних етапах процесу підготовки випускника.

§ Принцип розвитку, що виходить з необхідності вдосконалення якості освітнього процесу відповідно до зміни внутрішнього та зовнішнього середовища, аналізу даних та інформації про результативність освітньої діяльності.

§ Принцип партнерства, що враховує взаємозалежність та взаємну зацікавленість суб’єктів освітнього процесу, відповідно до їх поточних та майбутніх потреб у досягненні високої якості освітнього процесу.

Забезпечення якості загальної середньої освіти на рівні державних стандартів є пріоритетним напрямом таметоюспільної діяльності всіх учасників освітнього процесу.

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН відновлення роботи гімназії «ГАРМОНІЯ» міста Сєвєродонецька Луганської області

1. Повна назва закладу освіти (комунальної установи)

Гімназія «ГАРМОНІЯ» міста Сєвєродонецька Луганської області

2. Короткий опис сфери діяльності закладу/установи Гімназія «ГАРМОНІЯ» міста Сєвєродонецька Луганської області має два структурних підрозділи: шкільний та дошкільний. Базова середня освіта в гімназії «ГАРМОНІЯ» здобувається на таких рівнях: - дошкільна освіта – нульовий рівень повної загальної середньої освіти, що передбачає виконання здобувачами освіти вимог до результатів навчання, визначених державним стандартом дошкільної освіти; - початкова освіта – перший рівень повної загальної середньої освіти, що передбачає виконання здобувачами освіти вимог до результатів навчання, визначених державним стандартом початкової загальної освіти; - базова середня освіта – другий рівень повної загальної середньої освіти, що передбачає виконання здобувачами освіти вимог до результатів навчання, визначених державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти. Головними завданнями гімназії «ГАРМОНІЯ» є: - виховання громадянина України; - формування особистості здобувача освіти, розвиток його здібностей і обдарувань, наукового світогляду; - забезпечення виконання вимог Державних стандартів; - виховання у здобувачів освіти поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина; - забезпечення реалізації права здобувачів освіти на вільне формування політичних і світоглядних переконань; - виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, мов національних меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу та інших народів і націй; - виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я здобувачів освіти; - забезпечення соціального захисту здобувачів освіти, сприяння встановлення рівного доступу до повноцінної освіти різних категорій дітей, відповідно до їх індивідуальних нахилів, потреб, інтересів; - реалізація права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття базової середньої освіти; - створення передумов для соціальної адаптації, подальшої інтеграції в суспільство осіб з особливими освітніми потребами. Гімназія надає послуги з харчування окремо в шкільному та дошкільному підрозділах, використовуючи потужності одного харчоблоку.
3. Ситуація, яка склалася в сфері функціонування закладу/установи Через збройну агресію російської федерації освітній процес у закладі освіти переведено на дистанційну форму навчання. У період дії режиму воєнного стану змінилися деякі норми трудового законодавства. Відповідно до частини першої ст. 34 Кодексу законів про працю України, для окремих категорій працівників закладу оголошено простій. Будівля школи знаходиться на тимчасово окупованій території та зазнала руйнувань: вибито вікна, пошкоджено дах та вхідні двері, частина будівлі вигоріла, пошкоджено системи опалення, водопостачання та електропостачання. Втрачено шкільне майно: меблі, двері в кабінети, принтери, комп’ютери, ноутбуки, інтерактивні дошки, проектори, спортивний інвентар, бібліотечний фонд, шкільний посуд та обладнання харчоблоку тощо. Війна вплинула на контингент учасників освітнього процесу, а саме збільшився відтік (міграція за кордон, переміщення у межах країни) як учнів та і працівників закладу.
4. Загальне бачення щодо відновлення функціонування закладу/установи Для відновлення функціонування гімназії «ГАРМОНІЯ» необхідно: - здійснити ремонт зруйнованої/пошкодженої будівлі; - закупити обладнання та устаткування для відновлення матеріально-технічної бази; - провести Інтернет-зв’язок необхідної потужності; - створити безпечні умови для учасників освітнього процесу; - вирішити питання щодо кадрового забезпечення; - організувати харчування учасників освітнього процесу; - продовжити впровадження Нової української школи; - забезпечити соціально-психологічну підтримку учасників освітнього процесу; - провести оцифровку всіх важливих документів закладу освіти та сформувати електронний архів закладу, забезпечити їхнє надійде збереження та захист.

/Files/images/Розпорядження.jpg /Files/images/Рішення.jpg /Files/images/Статут.jpg

ПОЛОЖЕННЯ

про академічну доброчесність учасників освітнього процесу

гімназії «ГАРМОНІЯ»

міста Сєвєродонецька Луганської області

Кiлькiсть переглядiв: 445

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.