/Files/images/першачок.jpg

/Files/images/состав2.jpg

/Files/images/состав3.jpg

/Files/images/состав5.jpg

/Files/images/состав6.jpg

/Files/images/состав7.jpg

/Files/images/состав8.jpg/Files/images/состав9.jpg/Files/images/состав10.jpg

Розгадайте ребус

Закінчіть рядок


/Files/images/пицца.jpg /Files/images/пингвин.jpg /Files/images/мяч.jpg

Знайдіть відмінності


/Files/images/мороженое.jpg

/Files/images/шкаф.jpg

ЗАНЯТТЯ 5

Тема : Моя сім’я. Проведення різноманітних ліній. Цифри від 6 до 10. В країні геометричних фігур.

Мета:Розширювати і поповнювати знання дітей про сім’ю. Розвиватизв’язнемовлення,вмінняспілкуватися з однолітками. Розвивативмінняробитизвуковийаналіз слівтанавички письма в зошиті.Ознайомити з цифрами5 - 10. Вчити розпізнавати геометричні фігури. Вдосконалювати вміння правильно користуватисьписьмовимприладдям. Розвиватикисті рук, готувати до письма. Виховуватиповагу до батьківоднолітків.
Перебіг заняття

І. Привітання

Пролунав дзвінок,

Починаємо урок.

Працюватимо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашому у класі

Діти просто

Мо-лод-ці!

II. Повтореннявивченого.
1. Відгадування загадок про овочі і фрукти

Печуть мене, смажать і варять,
Їдять мене і дужехвалять.(Картопля)

На городі в нас грядки,
На грядках – рясні листки:
Там зростаютьмалюки,
Зелененькі …(Огірки)

Соковите, червоненьке,
Круглобоке, солоденьке.(Яблуко)

Лампочка вгорівисіла,
Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
Запетитомскуштували.(Груша)

2. Гра «Так чині».

Скажіть, співає сом пісні?
Не гайтесь з відповіддю! (Ні)

Чиможе стати у вогні
Вода холоднимльодом? (Ні)

Скажітьмені, червоний мак
Всічневу пору квітне? (Ні)

А крокодили на сосні
Своїбудуютьгнізда? (Ні)

Чиможевищегірлітак
Увишинузлетіти? (Так)

Узорипишні на вікні
Мороз малюєвзимку? (Так)

До забіяк і розбишак
Чи є в людей повага? (Ні)

Коли розсердитьсяїжак,
Слона вінможевбити? (Ні)

Річкабіжить у долині,
Чи є у неї ноги? (Ні)

Чи правда це, щововк у смак
Наївся груш і яблук? (Ні)

А підкінецьскажітьмені,
Цікавагра у " Так чині "?( Так )

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Привітання в колідрузів.

2. Слуханняказки «Три ведмеді» з розглядомілюстрацій.

- Чисподобалась, діти, вам сім’яведмедів? Чому ?

3. Авторськекрісло. Розповідідітей про свою родину.

Фізкультхвилинка

Хмарка на небі (підняли руки вгору),

Подув вітерець (помахали руками),

Полетілисніжинки (імітуютьрухисніжинок),

Закружляли у повітрі (кружляння),

Опустилися на землю (присіли).

ІV. Проведення різноманітних ліній

1. Штрихування різними лініями.

2. Письмо прямих і похилих ліній в зошитах в косу лінію

3. Дидактична гра «Де чия модель, впізнай і з малюночком з’єднай!»

(на картках малюнки – поряд звукові моделі слів. Завдання: впізнати, яке слово якій моделі відповідає)

Фізкультхвилинка (музична)

V. Розвиток математичних навичок

1. Лічба в межах 10.

2. Знайомство з цифрами 6 – 10

3. Попереднє – наступне

4. Дидактична гра «З’єднай – відгадай!». (завдання на картках)

/Files/images/Screenshot_2020-05-11-15-11-03-601_com.facebook.katana.jpg

ЗАНЯТТЯ 4

Тема. Овочi. Фрукти. Письмо прямих і похилихліній. Усналічба. Числа від 1 до 5. Поняття «попереднє», «наступне» число.

Мета: Розширювати словник, збагачуватизнаннядітей про овочі, фрукти, розвиватизв’язнемовлення, уміннябудуватиреченняукраїнськоюмовою, розвиватиінтерес до навчання; даватипервіснізнання про органиартикуляційногоапарату;готуватидітей до навчанняграмоті (письму); учити правильно тримати ручку, олівець, сидіти за партою; розвиватидрібнім'язи руки; продовжити формуватиуявлення про число та рахунок; ввести поняття «попереднє», «наступне» число.

Обладнання.Малюнкиовочів, фруктів, іграшкаїжачка, лічильнийматеріал.

Перебіг заняття

І. Привітання

- Усі сідаймо тихо, діти, Домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати,

Чітко влад відповідати.

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

ІІ. Повторенняматеріалу.

1. Гра «Відгадайте слово»

Шко- (ляр, рка, ла), олі-(вець), учи-(тель), уче-(ниця), порт-(фель), руч-(ка), пе-(нал), зо-(шит), дош-(ка), крей-(да).

2. Поділ слова на склади.

(Вчительпоказуєіграшку – учнівимовляють слово – назвуіграшки, ділять слово на склади, визначаютькількістьскладів)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Створенняігрового моменту

- Хто ж буде нам допомагатисьогодні?

Гостроносий і малий,

Сірий, тихий і незлий,

Вдень ховається, вночі –

Йдешукатьсобіхарчі.

Весь ізтонкихголочок,

Як вінзветься? … (їжачок).

- Діти, щозбирає на своїголкиїжачок? (Яблука, груші, гриби).

- Їжачокбігаєлісом, полем, а інколизбігаєна городи та садки. Ось і нам вінрозповість, що росте в саду та на городі.

2. Бесіда про овочі.

- Яківизнаєтеовочі?

- Якіростуть в землі, а які над землею?

3. Відгадування загадок:

Сидить баба на грядках,

Вся закутана в хустках. (Капуста)

Мене солять, маринують

Та на зиму консервують.

Здогадавсявже, дружок,

Хто я, мабуть, … (Огірок).

Сидитьдівчина в коморі,

А коса її на дворі. (Морква)

Я кругленька, червоненька,

З хвостиком біленьким. (Редиска)

Червоний Макар по полю скакав,

У салат – солодкий, а у борщ –

Гіркийстрибав. (Перець)

Я росла в темнійтемниці,

Як зросла – взяли у світлиці.

З мене шкуру всідеруть,

Мене варять, мене труть.

Відгадайте, хто ж я є,

Скажітьвивжеім’ямоє. (Картопля)

Математический диктант - отличный способ развивать ориентироваться на листе и подготовить ручку к письму

/Files/images/равлик.jpg /Files/images/цветочек.jpg /Files/images/жук.jpg /Files/images/бульдозер.jpg

/Files/images/ВВ.jpg /Files/images/куст.jpg /Files/images/медведь.jpg


/Files/images/10.04.2020.jpg

ЗАНЯТТЯ 3

Тема. Кольори

Мета: ознайомити дiтей iз назвами кольорiв; збагачувати лексичний запас; вчити будувати речення; уточнити i поглибити уявлення дiтей про процес i результат лiчби; розкрити правила лiчби.

Хід заняття

1. Привітання

Пролунав дзвінок,

Починаємо урок.

Працюватимо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашому у класі

Діти просто

Мо-лод-ці!

2.Повторення матерiалу

— Про що ми розмовляли і що вивчили на попередньому заняттi?

3. Вивчення нового матерiалу

Дiти, вiдгадайте загадку — i дiзнаєтесь, хто завiтав до нас на заняття.

Влiтку медом ласував,

досхочу малини мав.

А як впав глибокий снiг,

Вiн поспати трохи літ. (Ведмiдь)

— Подивіться, який ведмедик прийшов до нас на заняття! (М’яка iграшка)

Вiн у нас казковий, рiзнокольоровий! Вiн допоможе нам вивчити назви кольорiв. (Дiти розглядають iграшку i називають кольори за допомогою вчителя.)

— Дiти, до нас на урок прибiгло ще одне звiрятко. Хто це?

З нiрки вибiжу мерщiй,

Щоб знайти собi харчi,

Потiм знов сиджу в норi,

Бо страхаюсь пазурiв.

Найстрашнiший на весь свiт

Є у мене ворог — кiт. (Миша)

— Давайте розглянемо, якого кольору мишка? (М’яка iграшка)

ЗАНЯТТЯ 2

Тема. Школа. Навчальнi речi

Мета: ознайомити учнiв iз новими словами; розвивати умiння давати вiдповiдi на запитання українською мовою; продовжувати ознайомлення iз зошитом у клiтинку; виховувати дбайливе ставлення до своїх i чужих речей.

Перебіг заняття

1. Привітання

Ось до класу всіх скликає

Голосистий цей дзвінок.

І ми радо поспішаєм

Не в садок, а на урок.

2.Повторення матерiалу

— Якi слова вивчили на попередньому заняттi? (Учитель, ученъ, учениця,учнi, школяр, школярка,школярi)

3. Вивчення нового матерiалу

— Сьогоднi ми вирушаємо в подорож до Країни шкiльних речей. Ми дiзнаємося, як називаютъся предмети, якими ви будете користуватися в школi. Для цього менi потрiбна ваша допомога.

Перший предмет — портфель (показати). Хто знає, для чого вiн потрiбен?

Портфель — мiй друг i помiчник,

Я до портфеля дуже звик,

Бо вiн для мене залюбки

І ручку носить, і книжки.

— Що ж знаходиться у нашому портфелi? Це — пенал.

Розповiм я, щоб ви знали,

Для чого у нас пенали.

Щоби ручки не губились,

Щоб в портфелi не сварились,

Щоб знайти було їх зручно,

Пенал зробив майстер влучно.

— А тепер вiдгадайте, дiти, що знаходиться в пеналi.

• Виводить букви i слова ота цiкава штучка,

В руцi виблискує здаля нова, гарненька... (ручка).

• Всяк школяр його шанує,

Бо вiн пище, ще й малює.

Хто ж цей добрий молодець?

Це звичайний... (олiвець).

4. Розвиток мовлення. Робота зi звуками

— Дiти, на який звук починається слово олiвець? Правильно, на звук [о].

Гра «Спiймайте звук»

Мо, по, ри, ко, во, оз, со, ле, да.

— Дiти, ще в школi ви кожного дня будете користуватися зошитом. Чиє у словi зошит звук [о]?

— Я буду показувати вам, як писати, на дошцi. Чи є у словi дошка звук [о]?

Аписати я буду крейдою. У словi крейда є звук [о]?

5. Фiзкультхвилинка

Руки в боки, нахились: вперед, назад.

І направо, i налiво, щоб нiчого не болiло.

Раз, два, три,чотири — набираємося сили.

Туди-сюди повернись,

До товарища всмiхнись.

6. Вправи на розвиток фонематичного слуху

Нора, нора, нора, гора, нора.

Коза, коза, лоза, коза, коза.

7. Математика

— Дiти, про якi геометричнi фiгури ми згадували на попередньому заняттi? (Трикутник, квадрат, круг) Хто намалював вдома цi фiгури? Скiльки ви їх намалювали?

З яким "багажем" повинна йти дитина до школи?

Що йому дійсно потрібно знати і вміти, щоб бути успішним і не зазнавати труднощів у навчанні?

Практично на всіх мовах світу вік від 3 до 7 років вважається дошкільною. Це вік формування навичок, необхідних для систематичного навчання.

Школа - важливий етап в житті кожної дитини, шкільна успішність проектується на подальше життя, тому батькам хочеться, щоб дитина йшла до школи досить підготовленим. Що потрібно знати майбутньому першокласнику, і як повинен він себе вести?

Чому і як ми вчимо малюків?

Існує ціла індустрія по підготовці дітей до школи. Практично з самого народження іграшки малюка починають ділитися на розважальні та розвивальні. Саме граючи, дитина оптимально розвиває якості, які допоможуть їй у школі: увага, концентрацію, пам'ять, кмітливість, посидючість, дрібну моторику і логіку. У що грати?

Та в що завгодно! Загадувати і відгадувати загадки, рухатися до перемоги в улюблених настільних іграх-"бродилка" або напружувати свій розум, із захопленням збираючи логічні пазли.

Кожен сучасний батько знає, що малюк має бути готовий до школи, і чим раніше почнеться ця підготовка, тим успішніше дитина буде не тільки в школі, але і в житті. «Після трьох уже пізно» - девіз прихильників раннього розвитку. Вони абсолютно впевнені: чим раніше почнеться інтелектуальний розвиток, тим простіше буде дитині адаптуватися в шкільному житті. Книга - головне джерело знань, тому розвиваюча книжка - основний супутник будь-якої дитини від коляски до 1 вересня.

Прописи, букварі, збірки вправ, тести на логіку давно перестали бути атрибутами шкільного життя і повним складом перейшли в життя сучасного дошкільника. За статистикою, 80% дитячих книжок, надрукованих в Україні, присвячені саме підготовці до школи. Попит народжує пропозицію.

А адже шкільна успішність визначається не кількістю написаних до 1 вересня палиць і не швидкістю читання книг. В основі успішного шкільного навчання лежить готовність дитини впізнавати і приймати світ, комфортно і вільно відчувати в цьому світі себе. Це так просто і так складно одночасно

ЗАНЯТТЯ 1

Тема. Знайомство. Школа

Мета: познайомитися з учнями; повторити правила спiлкування з дорослими, однолiтками; ознайомити учнiв iз зошитом в клітинку, вимогами до оформлення зошита; повторити назви геометричних фiгур; поняття «ліворуч», «праворуч».

Перебіг заняття
1. Привітання

- Добрий день, діти!/Files/images/10.04.2020.jpg

Продзвенів і стих дзвінок. Починається урок.

Всі за парти тихо всілись

І на мене подивились.

Мотивація

До уроку всі готові?

Вирушаємо в дорогу.

Візьмемо ми цей девіз:

«Будь уважним, не лінись!»

2. Ознайомлення зi словами:учитель, учень, учениця, учнi, школяр, школярка, школярi.
Загадки

 В сумцi — зошити, буквар.

То до шкоди йде... (школяр).

 Дає здоров’я спорт,

Вагу — солодкий торт,

Мед — працьовитi бджоли,

Знання глибокi — ... (школа).

3. Вивчення вiрша

Спитає вчитель — треба встать,

Дозволить сiсти,— тихо сядь,

Сказати хочеш,— не шуми,

А тiльки руку піднiми.

7. Розвиток мовлення. Робота зi звуками

— Послухайте вiрш про сома (малюнок) i скажiть, який звук повторюється найчастiше?

Сом наївся досхочу:

Ситно сому-вусачу.

Спочиває сивий сом:

— Ой, солодкий сниться сон!

— Де живе сом? Придумайте слова, якi починаються на букву С.

8. Математика

— Давайте порахуємо, скiльки дітей прийшло сьогоднi на заняття.

— Скiльки дiвчат? Скiльки хлопцiв?

(Повторення геометричних фігур. Ознайомлення iз зошитом. Робота в зошитi.)

4. Слова ввiчливостi, привiтання: «Доброго ранку», «Добрий день», «Добрий вечір», «Привiт» (для друзiв),«До побачення», «На все добре».

5. Обговорення ситуацiї

ЗАПАМ’ЯТАЛА

Научила доню мати

«До побачення» казати

І дiвча отi слова

Нi на мить не забува.

Ступить з двору на порiг:

— До побачення!— до всiх...

— Чи правильно вживала дiвчинка слова «До побачення?» Коли потрiбно їх казати?

6. Фiзкультхвилинка.

Раз, два — дружно встали,

Велетнями ми всi стали.

Руки в сторони, як крила,

І на пояс — три-чотири.

Вправо, влiво повернулись,

Нахилились i прогнулись.

Раз — присiли, два — присiли,

І за парти тихо сiли.

7. Розвиток мовлення. Робота зi звуками

— Послухайте вiрш про сома (малюнок) i скажiть, який звук повторюється найчастiше?

Сом наївся досхочу:

Ситно сому-вусачу.

Спочиває сивий сом:

— Ой, солодкий сниться сон!

— Де живе сом? Придумайте слова, якi починаються на букву С.

8. Математика

— Давайте порахуємо, скiльки дітей прийшло сьогоднi на заняття.

— Скiльки дiвчат? Скiльки хлопцiв?

(Повторення геометричних фігур. Ознайомлення iз зошитом. Робота в зошитi.)

ТРИКУТНИК

КВАДРАТ

КРУГ

Кiлькiсть переглядiв: 1700

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.